AKAUN FOTOPAGES INI TELAH DITUTUP
SeLaMaT DaTaNg Ke WeB TeMpAHaN SuLaMaN MaNiK LaBuCi
By: AMIRAH ADLI

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 15-Nov-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
~ Shimmering Flora - Red & Pink & Bunga Beriringan ~

 
 
Baju ni baju Uderkk dari Shah Alam....
Siap dalam masa tiga hari....
Hari Rabu malam hantar.....
Hari Sabtu siap....
Uderkk nak cepat sebab nak pakai pergi dinner...
Baju ni kurung moden...
Sempat ambik gambar tang leher je....
Tangan tak sempat pun....kalau leh Uderkk ambik gambar kat lengan kasi kat kita leh la buat koleksi kat sini jugak...
Harap-harap Uderkk suka dengan hasil sulaman tu....
Gambar yang ada ni pun tak clear sangat...
Sebab ambik gambar cepat-cepat.....
Harap boleh nampak je la....








Quote:
Uderkk:: My pleasure....Mira suka Uderkk suka sulaman tu....meriah la dinner malam tadi kan....

Kak Nora:: Thanks Kak Nora for your support...bertambah semangat je nak buat untuk yang akan2 datang nih...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net