AKAUN FOTOPAGES INI TELAH DITUTUP
SeLaMaT DaTaNg Ke WeB TeMpAHaN SuLaMaN MaNiK LaBuCi
By: AMIRAH ADLI

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 21-Oct-2009 06:26 Email | Share | Bookmark
~ Shimmering Flora - Kak Salmah (1) ~

 
 
 
 
Ni lengan baju Kak Salmah yang dah siap....


Baju ni pun dibuat juga highlight di bunga-bunga bajunya....


Baju ni kepunyaan kawan kepada kawan saya...kawan saya tu Juliesafarina...
Baju Kak Salmah dari UPM ni ada 3 pasang...semuanyer berkehendakkan SF di bahagian tangan sahaja...
Yang ni saya tunjuk sikit la...nanti-nanti baru tunjuk yang penuh...



Quote:
kak yan: go kak yan go...jahit SF cantik2 tau...nanti kita nak tengok...tapi jahitan kak yang cantik la...kita dah tengok kat FB akak....
julie: thanks jue ... ko jahit baju ko dulu...pastu baru jahit manik...tak sabor jumpa ko jumaat ni pi teman hang borong manik....
Kak Izan: iyer la kak...saja nak nampak lain dari bunga besar...
Kak Sarimah: Thanks kak... ...nanti akak jangan ketinggalan buat SF jugak ye...saya nak tengok keje akak...mesti gempak punyer la...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net