AKAUN FOTOPAGES INI TELAH DITUTUP
SeLaMaT DaTaNg Ke WeB TeMpAHaN SuLaMaN MaNiK LaBuCi
By: AMIRAH ADLI

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 9-Nov-2009 16:11 Email | Share | Bookmark
~ Kelas Sulaman Manik Labuci 1/2009 <SeLePaS KeLaS> ~

 
 
 
 
Alhamdulillah kelas pertama saya telah berjaya diadakan pada hari Ahad yang lepas. Kelas telah dijalankan di rumah saya di Bandar Baru Bangi. Pada asalnya ada 5 orang pelajar, kemudian jadi 4, kemudian jadi 3 orang sahaja akhirnya. Masing-masing 2 pelajar yang tidak dapat hadir mempunyai masalah yang tidak dapat dielakkan. Walaubagaimanapun mereka masih berminat untuk belajar pada kelas yang datang dan akan diumumkan kelak.

Pelajar-pelajar yang hadir ialah Juliesafarina (Serdang), Naja (Putrajaya) dan Nana (Putrajaya). Masing-masing memberikan komitmen dan kesungguhan untuk mempelajari sulaman manik dan labuci ini. Saya bersyukur kerana mereka telah dapat menghabiskan semua teknik yang telah diberikan dalam checklist saya. Semoga selepas ini pelajar saya ini akan dapat mencantikkan baju atau boleh mendapatkan pendapatan sampingan.

Good luck to u all n keep on beading.........


Dari kiri: Mira (kenapa muka ku kabur tak clear...?) , Juliesafarina, Nana, Naja


Sedang khusyuk menyulam




Quote:
Jue: Thanx Jue sebab datang kelas aku...hopefully apa yang ko belajar dari kelas aku dapat faedah buat ko....semalam dah borong beads n sequin, boleh la siapkan SF ko ye...jangan lupa upload gambar bila dah siap nanti...aku tak sabar nak tengok hasil keje ko nanti....good luck buat engko...
Naja: Tu bukan muka selenga...muka tengah ingat step nak menyulam...takut terhilang kot...hasil 'kraftangan' Naja tu la sebenarnya peta harta karun yang orang carik2 selama ni...ada di kelas sulam manik je...maksudnya orang yang memang carik ilmu n minat dalam bidang ni...good luck to u...
Kak Sarimah: Terima kasih kak...semoga usaha saya ni memberi faedah dan berkat kepada semua....Amin....
Jue: Harap tu baju ko siap cepat la ye...boleh aku tengok...dah ada tempahan tu ok la...rezeki ko n mudah-mudahan bertambah-tambah rezeki ko....aku doakan ko berjaya Jue...keep on beading yea...
Nana: Tak per la...muka selenggg pun dah banyak belajar kan...hehehehehe...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net