AKAUN FOTOPAGES INI TELAH DITUTUP
SeLaMaT DaTaNg Ke WeB TeMpAHaN SuLaMaN MaNiK LaBuCi
By: AMIRAH ADLI

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 18-Jan-2010 10:42 Email | Share | Bookmark
~ Shimmering Flora (NV) - Mak ~

 
 
Baju mak dah siap....


Quote:
RnZ Photo JB=> mungkin la jugak teliti...lagi satu kena sabar..kalau tak...simpan je la baju tu kat almari...sebab geram tak dapat nak jahit...
Juemell=> thanks Jue...ni pun idea asal Kak Nora http://noramanik.fotopages.com/ ... aku try n copy...sebab idea Kak Nora maveles...cantik...ko pun nanti try la jugak...
Azie mylt=> tak de la asyik wat SFNV...nak try ngn orang mintak....nak buat mcam mana....kita pun terpaksalah...hehehehe...
Angahsue=> a'ah...baru...idea asal Kak Nora...yang hijau tu memang akak guna shell sequin...akak beli kat RJBeads Online.... http://rositabeads.com/conditions.php
Lieyzaa Glitters=> jom kita buat....
Kak Elly=> akak jangan la jeles...nanti akak pun buat la satu jugak...
Zaiha=> tq Zaiha...kalau design SF ni akak pakai kertas gam...tengok design la...ada yang perlu...ada yang tak perlu...ikut kesesuain la...ada design yang guna beads n sequins banyak...mungkin kena guna kertas gam...terpulang pada Zaiha...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net